Bármelyik magyarországi munkavállaló, aki
Igen, a folyamat az elejétől a végéig online intézhető. A szerződést mind Ön, mind az OTP Pénztárszolgáltató elektronikusan írja alá, nyomtatni nem szükséges semmit.
Ügyfélkapu regisztráció nélkül sajnos nem tud online OTP SZÉP kártya szerződést kötni. Ennek az az oka, hogy a SZÉP-kártya szerződést Ön egy olyan kormányzati honlapon tudja elektronikusan aláírni az ún. AVDH (Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítés) szolgáltatással, amely csak Ügyfélkapu belépéssel érhető el.
Ha nincs Ügyfélkapu regisztrációja, akkor be kell fáradnia személyesen egy OTP bankfiókba, ahol kollégáink néhány perc alatt megkötik SZÉP-kártya szerződését.
Az AVDH azt rövidíti, hogy Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítés. Ez egy ingyenesen használható kormányzati szolgáltatás, aminek a segítségével mindenki, aki az Ügyfélkapun regisztrált, elektronikusan aláírhatja az általa feltöltött bármely dokumentumot a magyarorszag.hu egyik aloldalán.
A folyamat nagyon egyszerű:
A folyamatról itt talál részletes leírást.
A regisztrációhoz szüksége lesz egy működő e-mail címre, illetve a szerződés elektronikus aláírásához a kormányzati Ügyfélkapu belépési adataira (azonosítójára és jelszavára).
A szerződéskötés menetéről itt, az AVDH-s elektronikus aláírásól pedig itt talál részletes tájékoztatást.
A Belépés képernyőn kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" linkre, adja meg regisztrált e-mail címét és kövesse az ezt követően kapott e-mailben lévő instrukciókat.
Igen, ebben az esetben bővítjük majd regisztrációját a SZÉP-kártya termékkel. Ha az online szerződéskötés első lépésekor megadott e-mail címen található már portál regisztráció, a következő képernyőn lévő információkat követve lehet folytatni a szerződéskötést.
Miután feltöltötte a hitelesített szerződéses dokumentumot, azt ellenőrizzük. Ha mindent rendben találunk, akkor mi is aláírjuk elektronikusan a szerződést és feltöltjük Önnek az otpportalok.hu oldalra, ahonnan a regisztrált e-mail címével és jelszavával le tudja tölteni. Erről e-mailt is küldünk majd Önnek.
Ha valamilyen hibát találunk, arról is e-mailben értesítjük, a hiba pontos megnevezésével.
A kártyáját a sikeres szerződéskötést követő 10 munkanapon belül küldjük meg Önnek postán.
Online csak főkártyabirtokosi szerződés megkötésére van lehetőség. Társkártyabirtokosi szerződés megkötéséhez a főkártyabirtokosnak és a leendő társkártyabirtokosnak együtt személyesen be kell fáradni egy OTP bankfiókba a szerződéskötéshez.
Az online szerződéskötés lehetőségét csak a magyar nyelven beszélő munkavállaló ügyfelek számára biztosítjuk, magyarul nem beszélő ügyfeleink továbbra is személyesen, bankfiókban kell, hogy szerződjenek. Ennek az az oka, hogy az esetükben el kell, hogy kísérje őket egy tanú, aki az általuk beszélt nyelven elmagyarázza nekik a szerződést.
Kollégáink e-mailben az info@otpszepkartya.hu címen, telefonon pedig a 06 1 3666 222 számon fogadják kérdéseit.
Egy olyan cafeteria elem, amely vendéglátóhelyi étkezési, üdülési és rekreációs célú béren kívüli juttatások folyósítását és felhasználását teszi lehetővé.
SZÉP-kártyával fizethető szolgáltatások köre:
Az OTP SZÉP kártya mágnescsíkos kártya.
A kártyán nincsenek címletek. Pontosan annyit vonnak le az utalt juttatás összegéből, amennyi a termék/szolgáltatás ellenértéke.
OTP SZÉP kártyáját egyszerűen és kényelmesen aktiválhatja itt a Portálon bejelentkezést – vagy ha még nem regisztrált, akkor regisztrációt – követően a Kártyakezelés/Kártyaaktiválás menüpontban. E mellett aktiválhatja kártyáját a SZÉP vonalon is (+36 1 3666 222 3-as menüpont), amelynek díja a normál telefonhívás költsége. A kártya aktiválásához szükség van a kártya számának utolsó 10 számjegyére és a TeleKódra (alapesetben a kártya utolsó 3 számjegye, amit a kártyabirtokosnak célszerű megváltoztatnia, ezt a +36 1 3666 222 / 2-es menüpontban van lehetősége megtenni).
Igen, az OTP SZÉP kártya névre szóló, de a főkártya mellé társkártya is igényelhető, így a kártyabirtokos és a közeli hozzátartozói is felhasználhatják egy időben, akár egymástól függetlenül is az egyenleget.
Az OTP SZÉP kártyához nem tartozik PIN kód. Az OTP SZÉP kártyát a kártyabirtokosnak alá kell írnia a kártya hátoldalán a megfelelő helyen. A helyszíni fizetés esetén a szolgáltató összehasonlítja a kártyán szereplő aláírást a bizonylaton szereplő aláírással, valamint kérheti a személyazonosság igazolását.
Igen, a kártya birtokosának aláírása nélkül az OTP SZÉP kártya érvénytelen.
A társkártya díját a kártyabirtokos átutalással fizetheti be az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. 11794008-20538703-00000000 bankszámlaszámára, a közleményben a társkártyabirtokosi szerződésen szereplő szálláshely számlaszámot kell feltüntetni. A társkártya díja 1.500 forint.
Társkártyabirtokosi keretszerződés megkötésével van lehetősége a kártyabirtokosoknak társkártya igénylésére is a közeli hozzátartozójuk számára. Ezt bármelyik OTP bankfiókban, mindkét érintett fél személyes jelenlétében tehetik meg. A társkártya gyártásának elindításához szükséges a társkártya díjának beérkezése. Ezután kezdődik meg a kártya gyártása, a postázásig az átfutási idő 10 munkanap.
Kártyabirtokosként a kártya aktiválását követően legkorábban 2 munkanap elteltével van lehetősége regisztrálni a portálon.
Az elveszett vagy ellopott kártyát a SZÉP vonalon (+36 1 3666 222) kell letiltani, majd pótkártyát kell igényelni, hogy a kártya egyenlege továbbra is felhasználható legyen. A főkártya és a társkártya is letiltható.
Ha elfelejtette a telekódját, akkor hívja a +36 1 3666 222 számot, válassza a 4-es melléket, és kérje ügyintézőnk segítségét. A beazonosításához kérjük, hogy készítse elő OTP SZÉP kártyáját, személyi- és lakcím kártyáját, valamint adóazonosítóját. Telekódja visszaállításáról értesítést küldünk az Ön számára.
Az egyenleg regisztráció nélkül, könnyedén lekérdezhető az OTP Portálok oldalon Magánszemély / SZÉP Kártya / Ügyintézés és regisztráció menüpont alatt, a Kártyaszám utolsó 8 számjegye és a Telekód megadásával. Az egyenleg telefonon (+36 1 3666 222) is lekérdezhető a társkártyabirtokosok által is.
Igen, a társkártyabirtokosok is regisztrálhatnak. A regisztráció és bejelentkezés után a társkártyabirtokos lekérdezheti egyenlegét és a saját tranzakcióit, megtekintheti adatait, kifizetheti foglalóját, előlegét, továbbá módosíthatja e-mail címét és jelszavát.
Online pótkártya rendelés:
Pótkártyát a kártyaigénylő nyomtatvány kitöltésével, és beküldésével is lehet igényelni. Az igénylés díja 1.800 forint. A kártya gyártásának elindításához a kitöltött, aláírással hitelesített pótkártya-igénylő nyomtatvány és a kártya díjának beérkezése szükséges. Amennyiben a megrendelt pótkártya díjat átutalással fizeti be a Kártyabirtokos, akkor ezt az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. 11794008-20538703-00000000 bankszámlaszámára teheti meg, a közleményben a Kártyabirtokos ügyfélazonosítóját, vagy a szálláshely számlaszámát kell feltüntetni.
Levelezési cím: OTP SZÉP Kártya csoport, 1243 Budapest, Pf. 564.
E-mail: info@otpszepkartya.hu
Az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. lejáratkor a kártyabirtokosnak automatikusan új kártyát küld, amennyiben a kártyához tartozó fizetési számlára érkezett a lejárat időpontját megelőző 24 hónapon belül jóváírás. Amennyiben Önnek nem készül automatikusan új kártya, nyomtatványon keresztül leadott cserekártya-igénylést legkorábban a lejáró, vagy már lejárt kártyájának érvényességi idejét megelőző hónap első napjától fogadjuk el. Regisztrált OTP SZÉP kártyabirtokosként a www.otpportalok.hu honlapon is elindíthatja az igénylését.
A lejáró kártyát a mágnescsík szétvágásával, vagy átlyukasztásával kell majd érvényteleníteni.
A Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól szóló 76/2018. (IV.20.) Kormányrendelet jelenleg hatályos rendelkezései értelmében a lejáró főkártya és társkártya cseréje díj-és költségmentes.
A helyes kártyastátusz a pótkártya aktiválását követő 48 óra elteltével jelenik meg.
Családtagok a kártyabirtokos kártyáját annak jelenléte nélkül nem használhatják, mert a kártya névre szóló, és a vásárlást a bizonylat aláírásával kell hitelesíteni. Az elfogadóhelyek kérhetik a személyazonosítást és elutasíthatják a kártyahasználatot akkor, ha nem a kártyabirtokos kezdeményezi a tranzakciót.
Társkártyabirtokosi keretszerződés megkötésével lehetősége van társkártya igénylésére is a közeli hozzátartozója számára. Ezt bármelyik OTP bankfiókban, mindkét érintett fél személyes jelenlétében teheti meg. A társkártya díja 1.500 forint. A kártya díjának beérkezése után kezdődik meg a kártya gyártása. A postázásig az átfutási idő 10 munkanap.
Az igényelhető társkártyák száma nincs maximálva. De társkártya csak a következő rokonsági fokkal rendelkező személy számára igényelhető: házastárs, bejegyzett élettárs, egyenes ági rokon, örökbefogadott, mostoha- és neveltgyermek, örökbefogadó-, mostoha- és nevelőszülő, valamint testvér; továbbá élettárs.
A főkártya-birtokos nem tudja limitálni a társkártya birtokosa által felhasználható összeget. A társkártya birtokosa pontosan akkora egyenlegkeretet használhat fel, amekkora a főkártya-birtokos rendelkezésére áll.
A fő- és társkártya-birtokos belépéséhez az alábbi adatokra van szükség:
A változtatások lehetősége minden esetben a munkáltatótól függ.
A kártyabirtokos kártyáján az egyenleg a munkáltatói utalás beérkezését követően haladéktalanul elérhető.
Honlapunkon a regisztrált kártyabirtokos kérheti a feltöltésről való értesítést, ha a személyes levél funkciót kiválasztja. Ekkor e-mailben értesítjük, ha kártyájára utalás érkezett. A kártya egyenlegét a www.otpportalok.hu oldalon, a SZÉP vonalon (+36 1 3666 222) és az OTP SZÉP kártya mobilalkalmazással lehet ellenőrizni. A kártyabirtokos egyenlegét az OTP POS terminál által nyomtatott bizonylaton is megtekintheti. A kártyabirtokos azonosításához szükséges a kártyaszám és a TeleKód.
Az Azonnali Fizetési Szolgáltatás egy a hazai banki átutalások rendszerében 2020. március 2-ától elérhető szolgáltatás, amelynek köszönhetően az elektronikus csatornákon kezdeményezett, az azonnali átutalás feltételeinek megfelelő átutalás az év minden napján (vagyis hétvégén és ünnepnapokon is), a nap 24 órájában az átutalás indításától számított néhány másodpercen belül teljesül, és a kedvezményezett fél számláján rendelkezésre áll.
A SZÉP-kártyát egy ponton érinti az azonnali fizetés bevezetése: a nem kötegelten (csoportosan, több munkavállaló juttatását egyetlen tranzakciós állományban) utalt juttatás mostantól az év minden napján, a nap 24 órájában a munkáltató általi utalást követő néhány másodpercen belül hozzáférhető lesz a munkavállaló számláján.
A munkáltatók – különösen azok, akik sok munkavállalónak utalnak egyszerre – rendszerint a csoportos átutalást választják, ezekben az esetekben nem történik változás az eddigiekhez képest.
Fontos megkérdezni a munkáltatót, hogy csoportosan indította-e el az utalást, vagy egyedileg. Ha csoportosan, akkor nem érvényes rá a néhány másodperces szabály. Ha egyedi volt az átutalás, akkor először a munkáltató számlavezető bankjánál érdemes megkérdezni, hogy sikeres volt-e a tranzakció. Ha igen, akkor kérjük, forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a +36-1-366-6222 telefonszámon, ahol kollégáink meg tudják nézni a tranzakció részleteit.
Az OTP Pénztárszolgáltató a SZÉP-kártya Üzletszabályzatában foglaltaknak megfelelően nem nyújt másodlagos számlaazonosító szolgáltatást, vagyis a SZÉP-kártya számlákhoz nem lehet regisztrálni e-mail címet, vagy telefonszámot, amelyeket használva lehetne rájuk utalni a számlaszám ismerete nélkül.
A vonatkozó jogszabály (A pénzforgalom lebonyolításáról szóló 35/2017. (XII. 14.) MNB rendelet) a SZÉP Kártya terméket kivételként kezeli, és nem követeli meg a másodlagos számlaazonosító szolgáltatást.
Ennek az a magyarázata, hogy a SZÉP-kártya esetén nem életszerű a másodlagos számlaazonosító használata. A szolgáltatásnak elsősorban a magánszemélyek közti átutalásnál van relevanciája, a SZÉP-kártya számlák vonatkozásában pedig csak munkáltatótól munkavállalónak történik átutalás, ahol továbbra is a számlaszámot szükséges megadni.
Nem, a SZÉP kártya csak Magyarországon, magyarországi szálláshely, vendéglátás és szabadidős szolgáltatóknál, valamint belföldi utazásszervezéssel foglalkozó utazási irodákban használható fel.
Igen, a teljes éves keret is elkölthető egy helyen.
Nem, a kártya használatakor nem kell plusz költséget fizetnie, a kártya használata a kártyabirtokos számára ingyenes.
Azt, hogy a kártyát használó kivel tölti az üdülését, nem határozza meg a rendelet, így az egész család üdülése fizethető a kártyabirtokos kártyájával, ha a kártyabirtokos is jelen van. A kártya névre szóló, így csak a kártyabirtokos fizethet vele. Közeli hozzátartozóknak társkártyát kell igényelni, ők csak társkártyával használhatják a kártyabirtokos utalványegyenlegét. Az elfogadóhelyek kérhetik, hogy a kártyabirtokos azonosítsa magát fényképes igazolvánnyal, és ha az adatok nem egyeznek, visszautasíthatják a kártya elfogadását.
Igen, de ilyen esetben jelezze a szolgáltatónak, hogy mekkora összeget szeretne a kártyáról felhasználni, majd miután megtörtént a fizetés, a maradék összeget fizetheti készpénzzel vagy akár bankkártyával is.
Nem, negatív egyenleg, előlegezés, hitelezés nem lehetséges. A SZÉP-kártya korlátozott rendeltetésű pénzforgalmi számlákhoz kapcsolódó fizetési eszköz, így a juttatások készpénzre sem válthatók.
Az elfogadóhely ellenőrizheti a személyazonosságot és összehasonlítja a kártyán és a bizonylaton szereplő aláírást, így kártyáját csak a kártyabirtokos használhatja. A kártyával csak addig az összeghatárig fizethet a kártyabirtokos, amennyi az aktuális egyenlege.
Az elfogadóhelyek listája az OTP Portálok weboldalon érhető el, a SZÉP - Elfogadóhely kereső ikonra kattintva, és az OTP SZÉP kártya mobilalkalmazással tekinthető meg. Az elfogadóhelyek OTP SZÉP kártya emblémával is jelzik a bejáratnál, fizetőpultnál, hogy elfogadják a kártyát.
A www.otpportalok.hu oldalon javasolhat újabb elfogadóhelyeket, valamint a szolgáltatónak is ajánlhatja a weboldalon elérhető online szerződéskötési lehetőséget.
Ez két esetben fordulhat elő:
SZÉP kártyával minden esetben a helyszínen, vagy előre, webshopon keresztül vagy utazási irodában lehet fizetni, nincs utólagos elszámolás. A vásárlásról a kártyabirtokos a saját nevére kiállított számlát kap. A www.otpportalok.hu honlapon vagy az OTP SZÉP kártya mobilalkalmazással a kártyabirtokosok ki tudják választani azt az elfogadóhelyet, amely elfogadja az OTP SZÉP kártyát, és le tudja foglalni, közvetlenül kapcsolatba lépve a választott elfogadóhellyel. Ezt követően az, hogy előre, vagy helyben kell-e a SZÉP kártyával fizetni, az elfogadóhely által használt elfogadási módtól függ. Ha az elfogadóhely OTP POS terminálon vagy a SZÉP portálon keresztül, interneten fogadja el a SZÉP kártyát, akkor a helyszínen kell fizetni. Ha a elfogadóhely utazási irodán keresztül, vagy OTPdirekt webshopon keresztül fogadja el a SZÉP kártyát, akkor a kártyával csak előre lehet fizetni, a helyszínen nem. Mindkét esetben a kártyabirtokos nevére kiállított számlát ad az elfogadóhely.
Nem, a NAV állásfoglalása szerint az IFA nem fizethető ki SZÉP kártyával, azt a vásárlónak külön kell rendeznie.
A SZÉP kártya felhasználását szabályozó kormányrendeletben felsorolt TEÁOR ’08 kódok jegyzéke nem tartalmazza az IFA-t, mint az alapszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb más szolgáltatást. A vásárló az IFA megfizetésével nem egy szolgáltatás ellenértékét fizeti meg, az elfogadóhely az önkormányzat helyett szedi be a szálláshely-szolgáltatást terhelő adót.
Az IFA megfizetésének módjáról és összegéről a SZÉP kártya elfogadóhely ad tájékoztatást.
Ennek több oka lehet, jellemzően az alábbiak:
Az OTP SZÉP kártya felhasználása az alábbiak szerint ellenőrizhető:
Az elfogadóhely csak a rendeletben rögzített szolgáltatások kiegyenlítésére fogadhatja el a SZÉP kártyát, egyéb feltételeket nem támaszthat.
Az elfogadóhely a saját döntése alapján több SZÉP kártyát kibocsátó intézménnyel is köthet SZÉP kártya elfogadói szerződést.
Igen, ha az elfogadóhely a SZÉP kártyát POS terminálon vagy a SZÉP kártya honlap webes alkalmazásán keresztül vagy telefonon bonyolítja. Ha utazási irodában vagy webshopon keresztül fizet, akkor a szolgáltatásért kizárólag előre lehet fizetni.
A SZÉP-kártya juttatás beváltása az elfogadóhely felelőssége. Az esetleges reklamációk vagy visszaélések elkerülése érdekében az elfogadóhely a névre szóló kártyához kérheti a személyazonosság igazolását.
Az elfogadóhelynek tranzakciónként a beváltási forgalom 3,6 százalékát, de legalább 12 forint jutalékot kell fizetnie abban az esetben, ha nála SZÉP-kártyával fizettek – az elfogadóhely a díjjal csökkentett összeget fogja megkapni.
A rendelet belföldi utazásszervezés esetén is lehetővé teszi a SZÉP kártya felhasználását, tehát SZÉP kártya elfogadásra szerződött utazási irodában is ki lehet fizetni OTP SZÉP kártyával az előre összeállított utazási csomagot (szállást és egyéb szolgáltatásokat).
Az OTP SZÉP kártya biztonságos, kényelmes és hatékony. Ha a kártyabirtokos észleli, hogy nincs meg a kártyája, le tudja tiltatni és új kártyát igényelhet. Letiltás esetén a kártyával a későbbiekben nem lehet tranzakciót végrehajtani. Az elfogadóhely felelősségi körébe tartozik a fizetés ellenőrzése és felhasználási körének a rendelet szerinti biztosítása. Az elfogadóhely ellenőrzi a kártya hátoldalán az aláírást, és összehasonlítja a bizonylaton szereplővel, így a személyazonosság igazolása nélkül is ellenőrizheti a jogszerű használatot.
Ha Ön korábban már regisztrált a Portálra, az applikáció letöltését követően csak azonosítani kell magát a 16 jegyű kártyaszámával és a születési dátumával, ezt követően a Portálon használt jelszavával be tud lépni az applikációba.
Ha a telefonkészülékén van ilyen funkció, akkor a további belépésekhez használhat ujjlenyomat-, vagy arcfelismerést.
Mindez lehetséges, ehhez a regisztráció utolsó lépéseként engedélyezni kell ezt a funkciót, melyet a későbbiekben bármikor visszavonhat.
A sikeres regisztrációt egy önálló képernyő fogja megerősíteni.
Az alkalmazásba elegendő egyszer regisztrálni annak letöltésekor, ezt követően csak be kell lépni az alkalmazásba minden megnyitás alkalmával.
Elfelejtett jelszó esetében nem szükséges újból regisztrálni. Az applikációban található Elfelejtett jelszó funkció, az új jelszó igényléshez csak követni kell az ott megadott instrukciókat.
Az applikáció használatával a belépéshez szükséges új jelszót a következő lépésekkel lehet megkapni:
Előfordulhat, hogy Ön évekkel korábban az akkori munkahelyi e-mail címével regisztrált a Portálon, és az applikáció a begépelt kártyaszám és a születési dátum alapján ezzel az e-mail címével fogja megtalálni Önt a rendszerben. Ha kártyabirtokosként ehhez az e-mail címhez már nem fér hozzá, vagy új e-mail címet szeretne rögzíteni, akkor lehetősége van új regisztrációt indítani a régi helyett.
Ezt az Új regisztráció gomb megnyomásával kezdeményezheti.
Ilyen esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 366 6222 telefonszámon, ahol kollégáink segítenek a probléma megoldásában.
Az OTP által nyújtott cafeteria-szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeket egy egységes internetes felületen, a www.otpportalok.hu honlapon lehet intézni. Előfordulhat, hogy valaki már regisztrált ezen a honlapon valamelyik másik cafeteria-szolgáltatásra, és a SZÉP applikáció a regisztrált e-mail címet felismeri és nem engedi befejezni a regisztrációt, úgy értelmezve a helyzetet, hogy valaki egy már „foglalt” e-mail címmel akar regisztrálni.
A megoldás egyszerű, és az applikáció ehhez is ad segítséget, csak követni kell az applikációban olvasható utasításokat.
Első lépésben be kell majd lépni a www.otpportalok.hu felületre a meglévő regisztrációval, néhány gombnyomással ki kell azt bővíteni a SZÉP-kártyával, majd ezután újra megnyitni az appot és elölről kezdeni a regisztrációt, ami így már könnyedén végigmegy.
A belépés háromféleképpen lehetséges (telefontól függően), melyet regisztráció során tud beállítani:
Maga az alkalmazás sokkal kényelmesebb és modernebb környezetben kínálja az eddig megszokott funkciókat:
Új funkció:
Az applikáció minden esetben jelzi, hogy az előlegfizetés indítása sikeres, vagy sikertelen volt. Az előleg összegét az előlegfizetést követő első munkanapon fogjuk utalni a kereskedő bankszámlájára.
A sikeres előlegfizetés végén az applikációban egy gombnyomással (Visszaigazolás küldése gomb) kérhető, hogy a kibocsátó küldjön e-mailben visszaigazolást az elfogadóhelynek, és másoldatban a kártyabirtokosnak az előlegfizetésről.
Ha az előlegfizetés végén az applikációban nem kérte a visszaigazolás kiküldését, a fizetésről szóló PDF formátumú bizonylatot bejelentkezést követően bármikor letöltheti a Portálról, és elküldheti a kereskedőnek. A bizonylatot a Portál (www.otpportalok.hu) SZÉP-kártya, Magánszemély felületén, a Riportok és letöltések menüpontjában az Internetes tranzakciók funkció alatt találja.
Ebben a menüpontban az alábbiakat tudja megtekinteni:
Amennyiben több tranzakciót szeretne látni, gombnyomással legördíthető a további, maximum 30 tranzakció. Ha ennél többet szeretne látni, úgy a Szűrés funkciót kell használnia.
A tranzakciókat az alábbi feltételekre tudjuk szűrni:
A térképes keresőn az alábbiak szerint tud keresni:
Igen, a térképen közelítve is megjelennek az adott térség elfogadóhelyei.
A keresési találatra, vagy a térképen egy elfogadóhelyre kattintva megjelennek az elfogadóhely adatai: címe, elfogadott számla/számlák, a rendszerünkben meglévő elérhetőségei (a telefonszám rögtön hívható az appból)
A keresési találatra, vagy a térképen egy elfogadóhelyre kattintva megjelenő telefonszám rögtön hívható az alkalmazásból.
A térképes keresőben az útvonalterv gombra kattintva a Google Maps megnyílik és átirányít az Ön aktuális pozíciójából az elfogadóhelyre. Ehhez szükséges a helymeghatározás bekapcsolása a telefonon.
Az előlegfizetés képernyőn ki kell választani a szerződött elfogadóhelyet, a következő adatokkal:
A tranzakció ellenőrzését követően gombnyomással indítható az utalás.
A tranzakció jóváhagyását követően önálló képernyőn szerezhet erről információt az alkalmazásban.
Ugyanakkor a Visszaigazolás elküldése gombra kattintva egy e-mail üzenetet generálhat az elfogadóhelynek: a rendszer ebben az esetben egy PDF formátumú bizonylatot küld az elfogadóhely rendszerünkben szereplő e-mail címére, illetve másolatban az ügyfél e-mail címére.
Ez a funkció a Portálon is megtalálható, és abban segít, hogy ha az elfogadóhely egy foglalás véglegesítéséhez kéri az előlegfizetés igazolását.
Igen, a Továbbiak menüpontban a Kártyaletiltás ügyfélszolgálaton funkcióra kattintva az ügyfélszolgálat telefonszáma hívható, ahol kérhető a letiltás.
Az alkalmazás letöltése és használata egyaránt díjmentes.
Sajnos ez előfordulhat, mert az elfogadóhelyi lista aktualizálását csak maguk a kereskedők tudják elvégezni, ha valaki úgy hagyta abba a SZÉP-kártya elfogadást, vagy úgy költözött másik helyre, vagy úgy zárta be az üzletét, hogy arról nem értesítette a SZÉP-kártya kibocsátót, akkor sajnos az elfogadóhely-kereső mutatni fogja. Ebben az esetben írjon nekünk e-mailt az info@otpszepkartya.hu e-mail címre.